Kräkningar och sytt lår

 Hink Jordgubbe

Nä nu får det f.....n vara nog
I går fick jag åka och hämta Oliver efter lunch i skolan för han mådde illa och kräktes . När han kom hem så satt han sen på toa och kräktes  samtidigt i en hink , stackarn va helt slut på kvällen . Han fick inte ens behålla vatten ,men i dag mår han bättre . På sjukvårds upplysningen så trodde dom det var vinter kräk sjukan men han själv trodde han fått i sej nåt som inte va bra på lunchen i skolan. Vi höll honom isolerad under kvällen för säkerhets skull!
Precis innan jag åkte och hämtade Oliver så ringde min man och berättade att han precis varit och sytt ihop låret efter att ha sågat sej med sågklinga , yäck, jag fick ett sms också men det hade jag gärna sluppit.
Så under eftermiddan så hade jag tre sjuklingar ( R, Robin o. Oliver) hemma som skrek om ditt det ena datt det andra och jag som försökte hinna med lite på min att göra lista .
I dag mår i alla fall alla bättre och Robin va med en stund på jobbet i dag och åt även mat för första gången sen operationen, jullunch hos en leverantör och jisses vad han skyfflade in, hihi
Själv har jag precis putsat insidan på fönstren , ringt lite samtal och ska nu hämta Robin hos tandläkaren och sen ska jag stryka våra stolsöverdrag :(
Ha nu en bra dag!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

men jisses - vad ni råkar ut för grejer! Sågat sig i benet med klingan !! .. Vart det stort sår och hur lyckas man?! ler



Snart är det jul och jag har inte direkt fått till någon riktigt känsla men jag ska - jag ska! Vi firar ju julen hemma hos oss i år och det ska bli supermysigt. Hoppas ni alla får må lite bättre snart och att ni håller er krya :)



Kram

2009-12-18 @ 09:39:50
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Man tackar för grattis hälsningen.Ha nu en skön lördag..Fan vad livet är underbart att vara mamma-kram kram

2009-12-19 @ 13:01:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

God Jul, kram Helena!

2009-12-24 @ 11:33:53
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0