onsdag med massa fix och vinter ute



Godmorgon !!! Hoppas ni sovit gott. Själv ska jag faktiskt gå och vila en liten stund till, hostan börjar bli bättre men huuu så trött och slut jag e. Just nu sitter jag med en kopp kaffe och ser bara vitt vitt.
I går åkte fjällräven och timberland stövlarna på när jag skulle till vårdcentralen

Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på det jag fixat i veckan  och nu e det inte mycket kvar och nästan alla klapparna är klara bara några få kvar till våra egna barn!!

  Lussekatter klara   knäcken klar

   sillen klar   köttbullarna klara

     

    Kransarna klara

   Julstrumpor klara  och hänger på barnens dörrar

   lite blommor .....

  sovrummet har fått lite jul

  och julklappshögen växer

Robin mår i alla fall mycket bättre efter sin operation men han har tappat nåt vansinnigt i vikt eftersom han inte kan äta riktig mat ännu utan dricker bara , han har tappat nästan 15kg  så nu hoppas vi att han snart ska kunna börja mumsa i sej så han går upp igen!!
Dagen här har en lång lista med saker som ska fixas så nu ska jag vila lite innan jag sätter igång!
Ha nu en underbar dag allihop!!!!!
kramisar från mej


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vilken underbar bild den översta, är ju så vackert nu. Hoppas du kryar på dig. Jag har inte hunnit alls så långt som du, börjar bli dags att lägga på ett kol nu!

2009-12-16 @ 19:07:35
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0