Snart klar med klapparna och en sju......tes hosta....



I dag har jag legat nästan hela dan eftersom jag var helt slut efter nattens hostande . På eftermiddagen i dag så tog Robin och jag en snabbtur till Kista Gallerian och uträttade lite ärenden och några klappar blev det så nu e vi snart klara. Tyvärr kan jag inte avslöja så mycket eftersom barnen tittar in lite då och då.
Alldeles nyss var jag tvungen att ringa sjukhuset då Robin helt plötsligt började blöda i halsen, det va ingen katastrof men han får bara dricka kallt och suga på is och så måste vi åka in till öron,näsa o. hals i morgon. Iofs ingen fara eftersom det  redan fanns med bland morgondagens måsten!
Nu ska jag sätta mej med en kopp té och hoppas att jag slipper hosta mer!!
Sov sött!!!
kramisar från mej

Kommentarer
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Hihihi..dina barn har kolla på dig...Bäst att inte skriva något vad du ska har köpt till dem..Blöda från halsen låter inte skoj..Hoppas att du får en bra dag.kram kram

2009-12-09 @ 10:23:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Så skoj att hon fick sin kille i dagarna..Ja snart är min son här med.kram

2009-12-09 @ 10:23:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0