Bra avslut

Dagen hade gått jättebra för Felicia trots den pissiga starten och hon va med en klasskompis hem eter skolan så det blev ett bra avslut trots allt,skööönt !!! Själv har jag sprungit mellan flighterna i dag igen så jag har såååå ont i fötterna och så envisas jag ju att springa runt på 10cm klackar ockå men dom sista 1,5 timmarna blev jag i alla fall sittande  incheckandes en avgång med Fritte till Mauritius( har ju ingen lust att åka alls ,hehe), har ni inte varit där så försök att åka det är en fin ö och trevliga människor!


Sitter nu och dricker en kopp te medans jag skriver detta och så slank det ner en bullbit också, men ska snart gå i säng!!
I morgon e jag i alla fall ledig men har en hel del som behöver fixas, måste ta fram allas skidkläder och prova bla.!!

Kikade in på Elin Klings sida och hon hade köpt en ny doft här , och jag känner mej riktigt sugen på en jag också 

denna eller

denna !!

kram kram  och ha en bra onsdag så hörs vi !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0