God morgon !


Har varit någorlunda lungt nu på morgonen ända tills Felicia skulle gå då brakade det loss igen , hon vägrar ta på sej en tjock tröja utan ska bara ha t-shirt och sin jacka hade hon tydligen haft i stallet i går så då åkte först brorsans goose på som hon drunknar i och när hon inte fick ta den så snodde hon min kavaj igen  arg dom ett bi och medans hon stod och väntade på taxin som var sen trampade hon sönder vår häck på framsidan tjohooo. I går pratade jag med Bupp om dom problem som vi haft med henne sen vi började ge henne Strattera  vilka inte e få men det värsta e allt självmords snack och att hon blir personlighetsförändrad och går bärsärk så from i dag blir det inga mer Strattera tabletter så nu får vi se hur fort det går tills dom hör av sej så vi kan gå vidare och försöka göra en utredning om vad det kan vara med henne så hon kan få rätt mediciner nån gång! Hoppas nu bara att hennes dag i skolan blir bra och lugn!!

Tänkte ni skulle få lite fler fjällbilder !



 Renar i Klövsjö

 Flisan utanför stugan

  Guud va snyggt det e med hjälm  ( en gammal sketen moppe hjälm fick man när man hyrde skoter ha ha ha )

 Jag tror det här e Mattis

 mamma och son i backen







 oliver i liften

Fis lisa och R

 kvällsutsikten från stugan

 R som blickar ut över vidderna o. våra barn som körde skoter som galningar hehe

 Oliver  trixar som vanligt ( skidorna är försäkrade hihi )




Hemfärd , borta bra men hemma bäst!!
Ha en bra dag !!! själv jobbar jag till 23,15 !!
kramisar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0