God morgon !!

Här har alla kommit i väg till skolan i dag , tack och lov så börjar dom bli friska !! Själv har jag  varit uppe och ätit med Felicia och sett till att hon kom iväg ordentligt och så fick jag skjutsa Oliver eftersom han missade bussen ( och det va ju självklart mitt fel för jag hade stått i vägen när han skulle gå.......??), ja se barn !! Har varit ute i garaget och tittat efter ett par bortsprungna gympa dojor som jag också haft bort, hihi, och vad hittade jag under ungarnas cyklar jo dom bortsprungna skorna som jag haft bort, att jag inte tänkt på att jag lagt dom under deras cyklar...... morr  
Tänk att det alltid är mammas fel när nåt försvinner bara för att man städar och håller ordning för då har man också plockat undan och gömt deras grejer , i det här fallet så hade jag ställt ut skorna tillsammans med arbetskläderna i garaget  över jul för vi behövde krokarna till alla gäster men jag har också sagt åt honom att titta där, jaja nog om detta.  
I dag måste det bokas skidor och liftkort till Amanda som ska till Sälen vecka 9 och så tänkte jag beställa Betty Boop dressen från H&M som jag varit på väg att göra sen vår katalogen kom, snabb som vanligt!

Råsa eller svart ???????
Ha nu en fantastisk dag så hörs vi !
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0