Godnatt söndag

Skit också nu somnade jag i soffan  igen och R som vaknar så lätt när jag ska försöka smyga in och så tror jag att någon ligger och sover i min säng , jo då Flis ligger mycket riktigt där ........f.....n
Under eftermiddan i dag så roade vi oss med att boka liftkort och skidhyra inför fjällresan om två veckor samt en dag på ett spa som ligger en liten bit ifrån där vi ska bo.Har bokat beahandlingar till mej och Flisan!!


 När vi var klara med det så åkte vi till Ica Maxi och gjorde av med några tusen ,usch va mat det går åt !!



När vi kom hem så fick vi ett samtal från förtvivlade föräldrar till den tjej som haft fest inne i stan i lördags , dom hade inte sagt ok till fest som det va sagt  Amanda säger att hon inte heller visste om att E inte fick ha fest, i vilket fall som helst så hade en hel del blivit förstört runt omkring , faaan va arg jag blir på ungar som måste förstöra . Självklart så har vi erbjudit oss att hjälpa till med vad som behöver fixas och div självrisker men man måste ju få bli arg också. Har sagt åt ungarna att se till att få fram namn på de barn som förstört , vi får väl se hur det går ! ( Amanda hade hjälpt E att fixa innan festen)
Mooooooorrrrr!

Sov nu gott alla söta och han skön måndag !!!
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0