Grattis mamma! 12/2

Grattis mamma på födelsedagen!

Lite mumsig jordgubbs tårta  kanske !!
I dag  har jag stressat som en tok för att hinna med allt  jag skulle göra , samt att jag och Flisan behövde lite mys tid!
Jag har lagat ett par maträtter som ska med till fjällen, tvättat lakan ,packat skidkläderna,varit på apoteket,burit upp tvätten från tvättstugan, städat , tvättat och fixat mina fötter ( får såna självsprickor som gör såååå ont ) plus att Felicia rensat och städat sin gardurob och sist men inte minst så åkte vi till Skogås ,ja i alla fall jag, Robin, Robins tjej Angelica och Amanda, för att grattulera mamma !!!! Väl där fick vi mat och massa godsaker mums, jag va skit hungrig !!!
Ska upp 04,00 så nu måste jag i säng, så sov nu så gott och ha en undrebar fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmogon! Vi får se om svaret var rätt, hihi! Önskar dig en jättebra fredag den 13:e!

2009-02-13 @ 07:31:21
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0