Måndag förmiddag


Åt frukost i morse med Flisan i soffan  faktiskt , mys mys. Hon kom i väg till skolan utan ilska  ja nästan i alla fall , lite arg blev hon när taxin var 10min sen  men vem kan inte bli det !
Oliver kom också iväg i tid och utan surande , kändes jätte skönt (framförallt för honom ). Dom andra älsklingarna börjar bli så självgående så jag behöver inte säga mycket om deras mornar!
I dag ska här tvättas , shit också våra stora lakan måste tvättas och jag hatar det, och det måste börjas packas så jag vet om nåt måste inhandlas ( dom växer ju så det knakar här , så vi håller tummarna).
Jag måste även se över vad som behöver inhandlas i mat väg både till fjällresan och till Robin som ska va hemma och jobba, måste också till apoteket och köpa värktabletter , åksjuketuggummin o. mediciner .
Själv skulle jag behöva ett par jeans men vi får väl se vad som hinns med ! Shit shit shit , har ett paket på posten att hämta också som jag tror att R har missat att jag beställt...... han brukar sällan säga nåt, han e världens bästa ! 
Ha nu en riktigt fin dag i solskenet  men ta på er för det är riktigt kallt!!!
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en bra dag du med! :)

2009-02-09 @ 13:45:04
URL: http://eemellie.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Tack snälla jag är också nöjd med designen och har inte tröttnat efter drygt två år. Tyvärr är jag fullkomligt idiot på sånt och har fått hjälp med den av en kompis!Ha en skön kväll!

2009-02-09 @ 20:42:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0