Natti natti måndag

Gissa om min förvåning när jag kom hem och flyttade Flis från min sänghalva så hängde en påse i fotändan ,tog med mej påse och flis ut ur sovrummet . Flisan stoppade jag i sin säng och sen kollade jag påsen och gissa om jag blev glad ..... där låg koftan jag velat ha såååååå länge !!!!! Tack min älskling !!!!!!! Den kommer passa perfekt i fjällen !!!
Thumbnail Denna fast min e grå med vita mönster !!
Ska jag va ärlig trodde jag inte att det skulle gå att få tag på den men man måste ju ha tur nån gång, det va dessutom 70% rea , det gillar vi hhi !!!!

Ska fatta mej kort nu för jag behöver komma i säng , jag e jätte trött och har jätte ont i fötterna  ( har stått och gått sen 14.30 ) . I dag var det inget vidare väder i London , det hade kommit 1 dm snö så det var kaos med massa inställda och försenade flyg ... vi lyckades i alla fall få iväg några flyg dock försenade på grund av dåliga slot tider som i sin tur berodde på vädret i England . Detta snöväder stod i tidningen i dag att det skulle drabba Frankrike och Spanien i morgon och Sverige på onsdag så vi får väl se vad som händer!


Nu vill jag bara önska er en riktigt god natt och en fab tisdag!!!
kram kram


Ps. Jag beställde både en råsa och en svart mjukis dress Betty Boop, kunde inte välja!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken fin kofta! ingen dålig present!

2009-02-03 @ 09:15:50
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: fia

å va mysigt med en dress , vart nån stans skickade du efter dressarna ??

älskar betty boop det är därför jag frågar .

2009-02-03 @ 13:50:02
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0