Natti natti

Har varit totalt slut under kvällen efter Flisans utbrott , det tar på krafterna och e väldigt frustrerande men nu är det över för denna gång ......puh
 
Somnade i soffan efter att ha sett båda Miss secret agent filmerna som va på 3an i kväll, hade ett missat samtal från syrran  när jag vaknade men inte från några barn ...hum  varför !? Ringde Amanda på direkten och dom satt både hon och Oliver på bussen på väg ut til Ingarö till Amands kille Linus , ja han sitter också på bussen så klart och likaså lilla söta Becka!!
Väntar nu bara på att dom skickar sms att dom e framme !!!!


Har fått mitt efterlängtade sms nu så sov gott alla söta , så tar vi nya tag i morgon!!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God eftermiddag.Allt bra med dig denna dag? Då är det en nya månad & 14 dagar till alla hjärtans dag :) Några planer för dagen? kram kram

2009-02-01 @ 13:43:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Moo ha ha ha! Jag förstod att du däckat!! ha ha Jag knöt mig strax därefter i min nya betydligt mer stabila säng!! :o) Pusssssssss

2009-02-01 @ 14:33:41
Postat av: annika

Johanna-

Jaja mensan!Hoppas du sovit gott i nya sängen!!!

puss puss

2009-02-01 @ 15:25:06
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Mindy

Alltid kul att åka & handla ,,,speciellt själva för då åker allt annat också ner..hihihi..Ska bara slappa denna dag..krma kram

2009-02-01 @ 15:27:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Har du något emot att skriva ett utförligt inlägg om ditt jobb, hur du hamnade på arlanda, vilka arbetsuppgifter du har etc. Jag vill själv jobba med ground service så det vore kul att läsa :) Kram

2009-02-01 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0