onsdag och trött


Är ledig i dag men känner att jag inte får tummen ur arslet ,jag e sååå trött . Va upp i morse för att säga hej då till fliasan  och då hade hon tagit mina kläder igen men ok  en t-shirt kan hon låna en dag , hon åkte i alla fall till skolan och jag fick en puss och en kram .  Men väl framme i skolan började sms regnet , jag hade talat om för henne att jag ville vila på förmiddan eftersom jag inte får vila nåt i morgon ( ska ju åka med hennes klass på nån cup ) och sen jobbar jag hela helgen och man e trött efter två seena kvällar men hon va sur för att jag inte tänkte skjutsa hennes stora syster (som e ledig i dag) till hennes skola för att hälsa på direkt nu på morgonen utan efter lunch nån gång. Det slutade med att R som faktiskt va kvar på orten och jobbade på kontoret i dag skjutsade Amanda till Flis skola för att få henne på bättre humör för hon lugnade inte ner sej, så nu e Amanda med Felicia fast jag hade behövt henne hemma , vi skulle prova skidkläder och hon skulle få hjälpa till med städningen för här ser för jävligt ut, ja ja det e lugnt i skolan nu i alla fall hoppas jag för jag har inte hört nåt.
Förhoppningsvis så slutar väl dan ok i alla fall !

Nu ska väl skurkärringen sätta fart eller kanske tror dom att jag har anställning här , jag vet inte , men om så är fallet vill jag ha löne ökning......haha

Gjorde mej precis en kopp kaffe  så jag piggnar till lite  och så ska jag sluta gnälla och ta och önska er en super dag !!
kram från mej

Kommentarer
Postat av: aspergersmamma

Känner igen din frustration! Varför kan det bara inte vara normalt???

2009-02-04 @ 15:21:02
URL: http://aspergersmamma.blogg.se/
Postat av: aspergersmamma

Kommer följa din blogg!

2009-02-04 @ 15:21:28
URL: http://aspergersmamma.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan.Sov så gott kram kram

2009-02-04 @ 22:25:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0