Tisdags Kaos

KAOS, Felicia va tokig i morse och va på väg mot ett "fint " utbrott endast för att hon inte fick ta mina 2000:- stövlar först och sen tänkte hon ta mina uniforms stövlar vilka jag måste ha själv eftersom jag jobbar så då blev det för mycket för henne .....Alla hennes kläder e fula och alla hennes skor för låga.... Ja vad ska man göra , ungen kan ju inte gå med 10cm klackar i skolan nr 1 och nummer 2 så dom skor och kläder hon har har hon valt själv!!! JAG TROR JAG BLIR TOKIG; KAN INTE DESSA PROBLEM BARA FÖRSVINNA !!!! Hennes dagar e så viktiga att dom börjar bra annars är det risk att hela dan e förstörd, tillråga på allt så var hennes skoltaxi inte här i tid så hon trodde att jag avbokat den och då fick man heta ett och annat och hon bara stack iväg inte nog med detta så fungerar inte våra mobiler pga nätstörningar i Uppland och har inte gjort sen i går och just i morse så behövde jag verkligen kunna ringa ( dessa ggr så ångrar man bittert att man spärrat hemtelefonen för mobilsamtal) , vid halv nio tiden så lyckades jag i alla fall få tag i taxi som kunde meddela att dom kört henne till skolan, har också pratat med rektorn så hennes fröken och assistent  skulle få veta hur dagen börjat så dom vet vad dom har att utgå ifrån......F.....N F......N
Nu håller vi bara tummarna att den här dan slutar bättre än den börjat!!!!!!
Ska faktiskt ta och gå och vila en stund nu eftersom jag la mej sent och ska jobba sent i kväll också
Hoppas nu att ni får en super dag så hörs vi seeeenare !!
kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Ska också jobba i kväll..Skönt med hela dagen att städa o fixa & ha sig.När börjar du? kram

2009-02-03 @ 10:04:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej!



Lite mer påfyllt i bloppisen! Allt är såklart oanvänt och superfräscht! Kika in. :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram

Postat av: Mindy

HA en skön eftermiddag på jobbet.kram

2009-02-03 @ 13:42:18
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0