2a dagen på 2009

I dag har jag jobbat på förmiddan så jag va uppe i ottan som vanligt :( men det va ok ! När jag kom hem fick jag sova ett par timmar också vilket va skönt . Vi har också ätit upp den sista julmaten idag så nu blir det till att laga mat igen i fortsättningen !!
På  nyårsafton hände nåt väldigt tragiskt , nämligen att min svägerskas lilla kokerspaniel valp Doris blev överkörd av en buss och vi väntade med att berätta för barnen tills i dag eftersom Felicia är en sån otrolig djurälskare så vi visste att reaktionen skulle bli stark.Oliver vet inget eftersom han e bortrest men alla andra blev så klart jätte ledsna och Felicia fullständigt bröt ihop , hon har gråtit i flera timmar nu men börjar lugna ner sej.A o. A o. barnen vi tänker på er och är väldigt ledsna för er skull , kramar..  Vi finns här om ni behöver oss!
 
Nu ska jag studsa in i duschen för jag ska upp ännu tidigare i morgon !!
Hoppas att ni nu får en mysig kväll och får sova gott i natt !!
massor av kramar

Ps Kan man diska ett tangent bord ......hehe, nååån har spillt läsk på det idag så jag har svårt att skriva morrrrr :(

Kommentarer
Postat av: Mindy

Beklagar..inget skoj....JA man msåte göra sog så stark som möjligen för att orka med livet o gå vidare o skap oss ett barn snart igen..längtar redan.kram krma kram

2009-01-02 @ 22:18:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0