4e Januari GRATTIS PAPPA!!!!

Ja må han leva , ja må han leva ........... Grattis lilla pappa på födelsedagen!
Har jobbat både i går och i dag , i går morse började jag tidigt och till råga på allt elende så precis när jag skulle grabba tag i min väska och skynda i väg så slog jag i näsan (på sidan ) i e stol  så blodet sprutade så jag fick ringa jobbet och säga att jag blev sen tills dess att det slutat blöda , så går det när man trevar runt i mörkret på mornarna hehe!
I dag började jag lite senare och det har varit ganska lugnt , precis innan jag gick hem så passade jag på att checka in mamma och pappa som åker till Thailand i morgon efter middag så dom är klara när vi kommer ut till arlanda( jag ska åka med ut och ta hand om pappas bil medans dom e borta)
Jag ska gå och sätta mej och glo på film en liten stund nu , kanske tittar in lite senare !
Hoppas att ni alla får en fantastisk fortsättning på dagen nu!!
Kram kram


 


Coola tårtor va !!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Allt går upp o det går ner..KOmmer nog aldrig att komma över detta..men man måste vara stark för att orkar o det är jag o detta kommer gå bra för oss med..KRAM

2009-01-04 @ 23:37:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0