Fredag kväll !!!!!!!

För ovanlighetens skull så kan även jag få fredag kväll eftersom jag e ledig i helgen, jipiiii!! Har jobbat på morgonen  och efter det så var det egentligen meningen att Felicia skulle gått till tandläkaren men dom ringde när jag var på ica på vägen hem och avbokade så tandläkaren får bli på måndag em i stället , hoppas bara att dom inte ändrar fler ggr för hon har haft ont i en tand som ska lagas! Felicia däremot sörjde inte eftersom hon i stället följde med sin assistent Marre hem efter skolan och har varit med hennes tjejer hela em tills det var dags för innebandy träning!!
När jag kom hem från jobbet i dag så tog jag en kopp te satte på en film och la mej i sängen och åt en semla , sååå himla gott (den första är alltid godast men inte det nyttigaste kanske). Passade på att skicka en bild på semlorna till pappa som e på Koh Chang med mamma , han sa till mej precis innan dom åkte att han va sugen på semlor så lite måste man retas, hihi


Har ni tittat på Lets Dance nu i kväll , vilka är era favoriter??
Jag vill i alla fall se mer av Magnus Samuelsson  , Laila Bagge och Magdalena Graaf !







Förresten så va dom himla duktiga allihop så det blir spännande nästa vecka , så det är bara att önska alla lycka till !!

Har fått  lite bilder från mamma o. pappa på Koh Chang dom har det varmt och skönt i solen  ...........






   

I dag hade dom varit iväg på en liten shopping tur tydligen..... bara dom inte glömmer oss;(

Ha nu en mysig fredags kväll !!!
kramar :) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Semmmmmmmmla!!!!!

2009-01-09 @ 23:10:55
Postat av: annika

johanna-

yeeeeeeeeeeeeesssss!pusssssssssssss

2009-01-10 @ 05:36:41
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0