God natt torsdag!

I dag har jag jobbat sen tidigt i morse eller ska man säga natt, hehe.Det har också varit första dan i skolan för tre av barnen Amanda började i går.Felicia har inte haft en av sina bästa dagar men hon och Marre hennes assistent åkte hem och tog en lugn prat dag i stället(det va strul med skolskjutsen i morse, det behövs inte mer)vilket va jätte skönt för henne. Fick sova ett par timmar på em när jag kom hem, skönt. Nu i kväll blev det hårfix på hög nivå, jag va tvungen att hjälpa Amanda att ta bort hennes löshår som jag sydde i precis innan nyår för hon hade fått utslag i hårbotten, så nu får håret lov att vila ett tag!!
Såg grammis galan i går , kul att EMD fick pris för bästa låt dom e ju  superduktiga!
GRATTIS!!
 

I går pratade jag med min farbror 2 ggr på telefon på kvällen  för att dom ska till Betlehem (via Schweiz) på måndag och han ville ha lite hjälp med incheckningen och kolla om jag skulle jobba och det ska jag så jag ska försöka få den avgången på måndag, och det va ju bra men att inte komma i håg att säga grattis på födelsedan trots 2 samtal e ju inge vidare ,kom inte på det förrän jag kom till jobbet i morse och såg vilket  datum det var, fy skäms! Ringde  i alla fall och grattade i dag en dag för sent :( .
Har precis kommit ur duschen så nu ska jag gå och torka håret och krypa till sängs för klockan ringer 04,00 i morgon igen! Hoppas ni får en god natts sömn nu och en fantastisk fredag!!
Godnatt kramar !!!:)


Ps. Tack Gizmolina för den fina vinsten en prenumeration på Tidningen Queen !!

                  kramar!!!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul att EMD vann :)

2009-01-08 @ 23:21:12
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

haha jag har supersvårt för födelsedagar - måste skriva upp i almenackan för att jag ska minnas. Gissa om brors sambo blev förbannad när jag fråga vilket datum deras dotter fyller (även min guddotter) haha ojoj ... det är inte med mening som jag glömmer ...

2009-01-09 @ 13:07:54
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0