Godmorgon onsdag!

I dag blev det en mjukstart med Felicia så hon skulle komma i väg till skolan med ett någorlunda bra humör, i går hade inget varit bra , hon hade hatat sin bror och taxi chaffisen va dum i huvet osv..Hon har varit rätt ojämn och lättretlig i humöret på senare tid , så inte nog med att hon har sin problematik så börjar nog puberteten knacka på dörren också vilket inte gör nåt precis enklare att hantera , på fredag så får hon börja med en ny medicin i alla fall så får vi se om dom värsta utbrotten tänker försvinna sen har jag bokat in en info tid hos ett terapi team så hon kan få hjälp att bena upp och se sitt betende med andra ögon och lära sej att hantera det.Vi hoppas i allafall att hon snart ska kunna må lite bättre !!
Amnda har sovit hos min syrra i natt , dom hade tjej kväll i går (nu när syrran är singel och barnlös denna vecka)och förmodligen så sover lilla damen fortfarande eftersom det var ledigt från skolan  i dag! Robin har också ledigt på onsdagar just nu men kommer att jobba ihop med en super duktig rörmokare dom dagarna vilket är kanon eftersom han snart tar studenten så förhoppningsvis så kan han göra sina lärlingstimmar hos honom innan han börjar i våran firma! När det gäller Robin  så återstår bara ett problem ....KÖRKORT ,vi måste skynda på med det men han skulle behöva köra med nån utomstående. Måste fundera ut nåt!!! Oliver däremot har skola varje dag och har mycke att tänka på när det gäller läxor, att dom ska göras så han får ordning på sina betyg!!!
Själv är jag ledig och har inget speciellt på schemat i dag , slappa kanske! Det enda som jag måste fixa är att hämta ut Flisans nya medicin och handla lite mat och se om jag kan hitta några mysiga blommor för att byta ut julblommorna som börjar se hängiga ut! Träna kanske man skulle ta tag i också men jag tycker ju att det e så tråkigt.....
Va in på enlas showroom och såg dessa plagg måste hålla med henne , vill ha .. framför allt jeansen från gina tricot.



Ha en underbar dag !!
Carpe Diem
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0