Godmorgon torsdag !

Lill snuttan mår lite bättre men jag e hemma med henne i dag också eftersom brorsan e sjuk också och dom bara kan inte hålla sams.
Filmen jag hyrde i går va himla bra faktiskt , en riktig tjej film

Ska på bröllop i sommar och måste väl redan nu försöka komma på vad jag vill ha för klänning , hittade denna men den e svart/vit så jag vet inte om det är ok
 den kommer från http://www.famousfashion.se men modellen e söt i alla fall !
kanske med dessa till
REX Sandal Boot kommer från topshop.com

Jag gillade denna klänning också men den finns bara i svart den också
  den kommer från samma ställe som den andra klänningen


I vilket fall som helst så är alla tips välkomna!!!!! <3

Ska faktiskt ta och sätta mej och glo på film en stund sen blir det handla och städa !

    

Ha nu en riktigt bra dag så hörs vi sen!!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0