Lördag morgon

Håller just nu på och lägger över alla bilder mm på vår externa hårddisc, inte lätt när man inte vet vad man håller på med..... hihi
Hann inte med nåt inlägg i går so here it comes:
Flisan va hemma i går med  men det blir nya tag på måndag! Själv va jag i väg till cheva doktorn för att byta bromsar fram, det gick bra och snabbt medans han bytte bromsarna så gick jag en promenad och tittade på dom fina hästarna i hagarna runtomkring
      
Dagens fick bli nåt varmt eftersom verkstan ligger ute på vischan , Svart fjällräven, replay jeans och mina vita Timberland stövlar som e sååååå varma och sköna!

     
En av dom fina hästarna, visst e den söt ! Tyvärr blev det ingen kapp från mej eftersom jag e jätte allergisk!

Till middag i går blev det tunnbrödsrullar special som egentligen är sommar mat men väldigt gott
till det så behöver man:
 tunnbröd

 smör

 sallads blad

 skivade rädisor

 tärnad saltgurka

 keso

 skinka

 potatis tärnad kokt

Rulla i hop som en tunnbröds rulle !! Krydda med svartpeppar och flingsalt

I går gjorde jag några små inköp
Några svarta smörknivar på granit och en ögon creme på The body shop


Nu måste jag sluta för hela helvet har brakat lös med Felicia
kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll.Det var ett tag sedan.Blev din dotter nöjd med rummet? för det var riktigt snyggt..nästan som man vill göra samma i gäst rummet :) HA en skön & mysig kväll.kram

2009-01-31 @ 19:53:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0