Lördag !!!

I dag har jag inte ens kommit ur mysdressen ! Precis innan det var dax för frukost i morse så kom vår lilla elektriker Erik förbi för att hjälpa oss med belysning och kontakter på vinden samt att det skulle upp ett uttag utanför garaget till min kupévärmare. Som vanligt så stöter man ju på problem när man ska fixa nåt lite snabbt och så var även fallet i dag vilket resulterade i ett hål i taket i hallen.


Fick dock ett lock att sätta för som nu är fixat, tur att allt ska göras om snart !! 
Själv har jag tvättat toaletter och handfat samt strykit alla 8 stolsöverdragen , fy vilket skit göra haha!!!!
 Nu sitter överdragen där dom ska !!

Jag och R har också satt upp bokstäverna och tavlorna som barnen fick till jul på respektive dörr



Flisans dörr är helt klar medans dom andras dörrar saknar brevlådor men dom ska ha svarta



     
  
Ska nu gå ner och titta på filmerna som R hyrde



Hoppas nu att er kväll blir mysig !!
kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina dörrarna blev! kraam

2009-01-11 @ 01:37:03
Postat av: annika

Johanna-

Ja visst blev dom,hoppas att dom inte missar dom meddelanden dom får nu för ut o. in ur rummen springer dom ju hela tiden hihi!! Kram sov sött

2009-01-11 @ 02:46:37
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Supersnygga bokstäver och även allt det andra - vart har du hittat dem sakerna?

2009-01-12 @ 08:46:06
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0