natti natti fredag!!

Ska upp jätte tidigt men ville ändå titta in och säga god natt!!!



Sen vill jag också tillägga att jag tyckte att alla i Lets Dance va jätte duktiga och har kämpat på bra!!

Gruppbild. Foto: David Bicho/TV¤

Dagen har flutit på relativt bra , ett par utbrott ,väldig trötthet och provtagning (puls o. blodtryck ) för Flis så i morgon hoppas vi på en kanske ännu jämnare dag !! Vi håller tummarna!!
Nu vill jag bara önska er alla en riktigt god natt och tacka för gulliga komentarer jag får, alltid kul att läsa!!
Hoppas ni får en fab lördag!
kram


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon..Du kan beställa hem dressen från h&m finns i rosa också :) Ha en skön lördag.kram kram

2009-01-17 @ 08:35:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du också blir nöjd med dressen när den kommer hem till dig.Ha en skön lördag.kram

2009-01-17 @ 14:59:27
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0