Natti natti söndag!

Scandinavian Airlines
I dag har jag jobbat hela dan 08,00-17,30 och det har varit ursegt. Det mest spännande som hände var feltaggade väskor som kom från Kiruna och en gubbe som glömt sin mobil påslagen i resväskan som vi fick leta rätt på ,tjohoo!
Ringde hem innan jag slutade och satte mina mitten barn i arbete och puh vilka sura ungar man kan få snabbt, dom skulle dammsuga och torka golven och efter mycket om och men så var det i alla fall gjort när jag kom hem ! Tack !
R va på bio på em med Felicia  och Robin har legat sjuk sjuk med feber,hosta och ont i halsen. I går kväll så var alla stora barnen på fest hos en kompis till Robin och Amanda  som ska flytta till skåne och plugga , kul i alla fall att lille bror fick följa med tycker jag (det värmer att se att dom kan umgås och inte bara bråka).Amandas gulliga klasskompis Becka va med också och hon är kvar fortfarande , dom åker till skolan tillsammans i morgon bitti!!
Lite läges rapport om Felicias nya medicin också, den här helgen har faktiskt varit super , visst har hon kunnat bli sur men vilken tonåring kan inte bli det utan att dom för den sakens skull har problem men för Felicias del så har hon hanterat det galant så vi kan faktiskt redan se en förbättring , hoppas bara att det kommer fortsätta i samma riktning!!!


Jag e så sugen på att åka bort just nu dels så vill jag åka till New York
och så vill jag åka och sola
Flyg till Dubai

Dubai kanske.......
PÅ sportlovet åker vi i alla fall till Vemdalen en vecka nästan hela familjen Amanda har inte sportlov samtidigt eftersom hon går i skola i Sthlm och dom andra i Uppsala , det är nackdelen när man bor mittemellan två storstäder. Ev så kanske Robin blir hemma och jobbar men det vet han inte ännu.




Försökte titta på National Tresure tidigare i kväll men somnade bara hela tiden ,blev i alla fall väckt av Robin när den var slut för han och hans tjej skulle ha skjuts hem till henne för att  lämna hennes mammas busskort som hon behöver i morgon men det jorde inte så mycket för vi behövde ändå köpa smör efter som ingen som va hemma under hela dan kunde ha vett nog att konstatera att det behövdes köpas!!:(
Nog för i kväll, nu e jag såå trött och ska upp tidigt med barnen i morgon trots att jag e ledig!!
Sov nu riktigt gott och ha en riktigt underbar måndag!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0