Natti natti söndag!

I dag hade jag sån huvudvärk när jag vaknade så jag låg kvar länge i sängen ( nej jag drack inte i går ). Felicia har storstädat sitt rum hela förmiddagen och varit jätte duktig . Killarna va i vallentuna på förmiddagen precis som varje söndag och åkte cross , både Oliver och Robin haltade när dom kom hem men jag tror inte det är nån större fara med dom, vi får väl se i morgon om jag har varit tvungen att göra nåt besök på Ackis.Min stora tjej har också kommit hem på "besök" i dag hehe , det känns nästan så för hon e borta så mycket nu för tiden och  i morgon kväll blir hon borta igen :(.
På em tittade jag och R klart på filmerna han hyrde i går och ingen av dom var väl nån jätte hit, tycker i alla fall jag och måste jag välja så blir det "Jiddra inte med Zohan" för den gav i alla fall några sköna skratt!
I morgon bitti ska jag upp vid 4 så det är dax för sängen nu!



Jag börjar redan längta efter sand mellan tårna igen, dessa bilder från lexington får en att längta ännu mer!!
Sov sött och ha en fantastisk måndag !!
kramisar

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn.Skulle bara önska dig en skön start på veckan.kram på dig

2009-01-12 @ 10:27:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Nu längtar man till sommaren när man ser dina iblder på bloggen..Men inte allt för många månad kvar..o då har man säker magen i vädret igen...:) Ha en skön kväll.o sov så gott.kram kram

2009-01-12 @ 22:24:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0