Natti natti tisdag !!

Alla barn har varit hemma i kväll förutom Robin som drog i väg på em så så mycket för att  alla skulle vara hemma  i kväll!!
När Oliver kom hem så fick vi hem en mörk kille igen :) när han åkte var han gul i skallen hehe I högsta hugg hade han också ett paket hårfärg (rött) och ville att nån skulle slinga honom men det får vänta!

Före och efter
    Oliver o. Amanda sitter och kollar in nåt himla spännande på datorn!

Jag vet inte vad ni tycker men jag föredrar min son mörk ( han e mörk i sej själv men nu är han lite mörkare än sin egen färg) Amanda å andra sidan som faktiskt e blond i sej själv är korpsvart i håret nu så man vet aldrig hur dom ska ha det.
När oliver kom hem så fick han sina nya cross kläder till hans förtjusning , så en överlycklig kille posar för kameran
  

Måste kasta mej i säng nu för det är snart dax att gå upp !!
Sov gott nu ni alla söta !!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn.Ha en skön torsdag.Snart är det helg så skönt..klart för mig är det helg hela januari ut..:) Ha en bra dag.kram på dig

2009-01-08 @ 09:36:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..Skönt att jobba tidigt..klart man blir lita trött då med..men då har man hela kvällen hemma & kan mysa med sin kära..

HA en skön kväll..kram krma

2009-01-08 @ 19:56:15
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0