Natti natti torsdag!

I morse va jag upp i ottan igen som vanligt men det har varit onormalt lugnt på arlanda i dag! När jag kom hem så gick jag in i Robins rum och se om min förvåning där låg han och sov fortfarande och klockan var 13,40 , han hade försovit sej (inte bra). Skoldagen har varit bra i dag för Felicia och hon va med två tjejer i klassen efter skolan, dom har övat sånger till nån talang jakt i skolan i morgon.När hon kom hem så var hon så nervös inför morgon dagen att hon till och med grät och mådde dåligt . I morgon bitti blir det premiär för nya meicinen så håll alla tummar att den nu kommer ha en positiv inverkan på henne så hon kan få lite lugn och ro i själen!!!
Har bytt ut lite gamla blommor här hemma och köpt lite tulpaner , det känns så frächt så här efter jul.


        



Köpte ett nytt läppglans sist jag jobbade och det kan jag varmt rekomendera , det kommer från Clarins



 Jag bara älskar den lite bleka färgen !
Ska ta och krypa isäng nu efter som det blir en favorit i repris, hehe i morgon bitti! Ska upp 04,00
Sov nu gott alla söta och ha en riktigt skön fredag!!
kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så vackert med blommor i sitt hem.Önskar dig en skön fredag.kram kram

2009-01-16 @ 11:30:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt att vara hemma från jobbet nu..Hoppas att du får en god vilar stund..Krammar

2009-01-16 @ 14:38:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0