Natti natti !

Ska aldeles snart gå i säng , håller på och tvättar av mej och borstar tänderna efter att ha somnat i soffan !
Ville i alla fall titta in en snabbis och säga god natt!!
Beställde varmfodrade stövlar till Amanda tidigare i kväll så hon slipper frysa i fjällen!

chicy.se  REA-Snow Girl boot fast mörk bruna

När jag va och handlade tidigare i dag  så hyrde jag en film och när jag kom hem så hade jag fått Mamma mia i present från STS språkresor (man fick en film när man bokade resa med dom innan jul ).Det blev också en tidnig och lite titt i en postorder katalog som också kom i dag!
  Denna hyrde jag

Thumbnail  och denna fick jag
 Fler bilder blir det inte just nu då jag inte kan ladda ner dom jag tagit
Sov gott  och dröm sött

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0