Onsdag och hemma med sjukling

I dag skulle jag ha jobbat från 14-23 men  Felicia är jätte dålig , hon e jätte svag och yr och orkar inte ens stå på benen,
troligtvis efter alla samtal med både bup och sjukvårds rådgivningen så är det nog dels så att det är hennes nya medicin som gör henne lite trött och att hon får sämre aptit samt att hon oturligt nog förmodligen fått influensan på det vilket inte e en jätte kul kombination men dock ett faktum ,i alla fall så känner jag att jag måste ha henne under uppsikt i dag  så att det inte blir sämre. Just nu verkar hon i alla fall vilja äta lite så jag ska åka och handla det hon e sugen på så hon får i sej nåt i alla fall för det har inte blivit mycket mat i den lilla kroppen på några dar!
 När jag va in och tog den här bilden så orkade hon i alla fall läsa lite så hon verkade lite piggare .

Ska ta och klä på mej nåt annat än en mys dress och dra nu men vi hörs senare!!
Kram från mej

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Det är jobbigt när barnen blir så där svaga - minns lilldottern o hennes vattkopper, jag trodde inte hon skulle klara det alls ... hoppas hon kryar på sig snart kram

2009-01-29 @ 09:50:42
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0