Oro mitt i natten !!

Jag fullkomligt hatar när jag inte kan få tag i mina barn när dom är  ute på kvällen/natten :( . Jag tror att jag ringt Amandas telefon hundra ggr men numret kan ej nås......morrrrrr!!  Alldeles nyss fick jag iallafall ett sms att dom va hemma hos Linus hennes kille, så jag ringde och hon hade varit hemma hos en polare till Linus och där fanns ingen mottagning alls, ok men skönt att veta att hon e där hon ska nu i alla fall. Och tillråga på allt så har här varit flickväns problem också mitt i natten men nu när alla är på plats så då kanske man kan få gå och sova ...Puh
Små barn små bekymmer , stora barn stora bekymmer har man alltid hört och det stämmer faktiskt !
 
Sov nu gott alla söta och ha en underbar söndag!!
kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

UNDERBAR BILD!! SÅ KLOCKREN!! HA HA HA

2009-01-11 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0