Tidsoptimist och svårt att komma i säng!

I dag har jag jobbat tidigt igen och i morgon börjar jag 04,00 så jag måste upp runt 02, blääääää
I dag när jag kom till jobbet så stog det att jag skulle ha utbildning och snacka om frågetecken, fick kasta mej över en telefon och kolla vad det va för nåt , jag skulle ha brygg körning på pir F vilket faktiskt e kul så jag kunde pusta ut!!
Fick en tid på em till vårdcentralen med Robin så han kunde få ett läkarintyg att han legat i influensan och hostmedicin!!
Skulle behöva hinna med att fixa mina naglar men vet inte när , får väl bli till helgen när jag e ledig!!
Måste skynda i säng nu !!!
Får skriva mer i morgon om jag hinner!!
SOV SÖTT !!!!!
kram


Kommentarer
Postat av: rita

ja, det var kul. ska träna ytterligare lite på engelskaglosorna nu. okej, kul! :) jag går i 6:an (12 år alltså), hur gammal är din äldsta dotter?

ja, kul att du tittar in hos mig också! hittade din blogg eftersom du kommenterat någon annan blogg, bara för det minns jag inte vems. den är väldigt intressant! vilken underbar tid ;)

2009-01-22 @ 19:27:26
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0