Tisdag 6e

I dag blir det en slappar dag eftersom vi är lediga , just nu är R och tittar på cross nere på isen . Nej jag åkte inte med i kylan sen är jag ju måttligt intresserad av cross.. I går tog jag bort alla tomtar och våra fina granar:(
     
före och efter                                                                   och nagelbordet på plats
     
flisans gran                                                                      o. fotölj på plats i hörnet

Stjärnor, elstakar o. uteslingor får va kvar ett tag till  och alla blommor så klart som blommar som aldrig förr !

          

Kransarna har fått en vit dekor i stället för rödrutiga band

 kransen i hallen fick en vit fjäril

 Hall byrån har fått en bukett vita tulpaner


      Julgransfot och advents staken i väntan på att bäras upp på vinden:(



Matplatsen har också blivit av med allt rött!! men blomkorgen får stå kvar

Hoppas alla får en riktigt sjön slappar dag i dag nu!!
Om några timmar så kommer alla våra barn hem från diverse håll så i kväll är hela familjen samlad!!
R kom precis hem och håller nu på och byter batteri i min cheva som bara la av i söndags, håll tummarna för att det inte är nåt annat !!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Du har ju så himla fint - men kan du inte lägga upp större bilder så man verkligen ser ;-) gillar din stil på matbordet ...vill ha dem stolarna jag oxå eller har du sytt överdragen själv?

kram

ps jag föredrar nog din son mörk jag oxå ds

2009-01-07 @ 15:10:29
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: annika

eVis-

Har varit in hos dej och skrivit men vet ej om det gick in nån komentar! Tack för söta ord ovan i alla fall!!kram

2009-01-08 @ 19:28:37
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: annika

eVis-

Har varit in hos dej och skrivit men vet ej om det gick in nån komentar! Tack för söta ord ovan i alla fall!!Överdragen har min svärmor sytt!!kram

2009-01-08 @ 19:30:07
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0