tisdag och ledig !

I dag är jag ledig och ingen annan är hemma , jag älskar min familj över allt men det är skönt att va helt själv några timmar ibland och göra ingen ting! Just nu så dricker jag kaffe och äter en semla ,mmmmmmmmm!!

  

När jag skrivit färdigt så tänkte jag eventuellt plocka undan stjärnorna men har inte bestämt mej ännu.
Måste åka och handla sen också men har ingen aning om vad jag ska göra till middag!Jälp!!
Va inne på Modettes hemsida och kollade in klänningar från Golden Globe galan
Dessa var finast tycker jag
  Drew

 Anne Hathaway

 Beyonces halsband var ju fantastiskt

 Eva Longoria

 Eva Mendes

 Kate Beckinsale

 Kate Winslet

 Olivia Wilde

 Paris

Hoppas nu att er dag blir lugn och skön !!
Vi hörs//kramar

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

jösses så gott det ser ut med semla - jag ska försöka att hålla mig ifrån dem helt iår.

2009-01-14 @ 12:13:07
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0