Trist väder & sjuka pojkar

Har varit så trött på morgonen , vaknade för att när jag tittade ut se bakdelen på Flisans taxi så jag fick ringa henne men allt va så bra så och hon hade ätit och tagit sin medicin!! Ha en super dag min älskling!!
Båda mina "små killar "(ja dom e det när dom e sjuka) e hemma i dag, Robin hade över 40 graders feber i går , på vårdcentralen så trodde dom att det e influensan men vi får hålla koll!!
I eftermiddag så ska jag åka till arlanda trots ledig dag och hämta mina föräldrar som kommer hem från Thailand i dag , bruna o. j....iga förstås , vill inte träffa dom förrän dom bleknat egentligen men men vad gör man , pappas bil e här så jag har inget val!!
Ska ta vid där jag slutade i går , jag somnade nämligen ifrån ena badrummet som skulle städas, så nu är det bara att hugga in hehe..... min housekeepers box e redo !!



Ha nu en underbar dag !!!
kramar från mej 

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så söt bild & söt korg med städ grejerna i :) Någon man får införskaffa sig :) kram krma

2009-01-20 @ 09:20:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

HA en skön eftermiddag...krma kram

2009-01-20 @ 13:54:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: rita

jag läste faktiskt ut boken igår :) tack för ditt lycka till, det kanske gjorde inverkan på min läsning ^^

du har en jättesöt blogg <3

//Rita

2009-01-20 @ 22:18:05
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0