Tisdag och tvättdag


Kom hem i går kväll från Skövde efter att ha varit där hela helgen för min yngsta bror gifte sej i lördags!! ( vi var självklart nere hela familjen ).
I dag har Felicia äntligen fått komma iväg på sin efterlängtade tur till Grönan med Robert från hennes skola ( han i nian som jag berättat om tidigare som blev getingstucken ), hoppas nu bara att dom slipper regn och får en skööön dag men något spökhus blir det inte , hihi.
Gröna Lund
I dag ska jag ta och försöka tvätta lite här och städa undan lite men packa upp är ingen ide eftersom vi ska vidare till landet snart!
Tänkte att jag skulle försöka visa lite bilder från bröllopet och dom få vi lyckades ta med kameran e jätte suddiga ( ett tips , låt inte barnen fota hihi ) och bilderna jag tog med mobilen verkar inte finnas alls???!!!! men lite ska jag nog kunna knåpa ihop!
Bröllopet va som sagt i lördags och vid 10 tiden gav jag och tjejerna oss av in till Skövde för att fixa håret på
Manamana och  det va gulliga Johanna som fixade oss och vi hade en mycket trevlig stund!!!


 TACK SÖTA JOHANNA !!


 Den söta bruden och mitt hår bakifrån
 lillskruttan hade lockar och fläta i luggen
 Amanda med en härlig rockig frissa
 Jag och Amanda
 mina fina pojkar som inte gick att ta en enda ordentlig bild på , flams herrar  och min kära make
                                            travar förbi bakom
 En något rörig bild men den enda jag hittade där Michaela Flisans gulliga kontakt person va med på !!! Ett jätte tack att hon följde med oss och höll Flisan sällskap under lördags kvällen när vi andra va på bröllopsfest!!! ( Michaela e hon som böjer sej fram . Michaela är även storasyster till Robert som Flisan e på Grönan med )
  



Det söta brudparet , min lillebror och hans fru


Från vänster : min äldsta lillebror , brudens far, brudens syster, brudens mor, Bruden Linda , brudgummen David , min far, min mor (inte mina bröders, deras mor är tyvärr inte i livet . Ja jag vet det e en märklig situation för hon dejtar min pappa igen :( ) och så jag


Min bror Johans fru . Dom gifte sej i samma kyrka för nästan exakt ett år sen!

Prästen e vår farbror som nu vigt oss alla och döpt våra barn!!
   Amandas frisyr framifrån och från sidan

Jag hann ju även med en liten tur till Hjo och min favorit butik "Hem och Hobby "
  
Där köpte jag dessa prylar till köket
   
Disktrasor, diskmedels flaska samt diskmedels burk för maskin disk!!

I går morse så hann Flisan även med en ridtur före frukosten

 
Barbacka e en favorit!
Nä nu har jag inte tid med er längre för tvätten väntar!!! hihi
Ha nu en underbar dag så hörs vi !!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina ni var.

Annika!! herregud vilken pingla, du blir bara snyggare och snyggare.

Ni var jätte fina i håret..speciellt Flisan



Kramar Gudmor

2009-07-14 @ 23:11:15
Postat av: annika

Anna- Pusss på dej!!!!

2009-07-15 @ 04:05:04
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en skön torsdag.kram kram

2009-07-16 @ 09:46:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Man tackar föra grattis hälsningen igen gumman..Livet är så underbart att veta att man har en frisk son i magen som är livlig..Jag är hemma från jobbet för jag mår inte helt bra i kroppen..ont i halsen & allmänt tung i kroppen..många är så dålig nu så jag får bli hemma tills jag mår bra igen..Nästa torsdag börjar våran långa semester med..ska bli så skönt.kram kram

2009-07-16 @ 10:07:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Bröllop är väl det mest romantiska tillställningar som man kan gå på!Hade en härlig dag på stan och kom hem några tusen fattigare, men med ett par skor som jag länge velat ha. Svar: Jag tror kanske att det var din kusin, lång var han och jättetrevlig. Blond om jag inte minns fel, kan det vara han? Ha en jätteskön kväll, nu är det ju varmt ochg mysigt igen, kram!

2009-07-16 @ 16:20:13
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Allt är bra med oss..Som du säger det kunde varit bättre väder denna dag..Ska inte jobba förs i kväll så det blir att slappa dagen lång..läsa lita bok & slappa..ska tvätta i morgon..aldrig skoj..men ett måste.Ha en skön dag..kram

2009-07-20 @ 10:36:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Så var man tillbaka igen, vet inte om jag gillar det särskilt, hihi!Låter underbart att åka hem en sväng och sedan ha flera veckor till av ledighet. Jag arbetar ju bara två veckor nu, sen är jag ledig igen, så jag får se fram emot det. Hoppas att du får en skön tupplur och en fin fortsättning på dagen, kram !

2009-07-20 @ 11:06:50
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0