Tjohoo!!!!


Jag har inte glömt bort varken blogg eller läsare men har bara inte hunnit med och så har vi ju varit i väg på en liten lyx kryssning och firat våran 16e bröllopsdag ( hu va tiden går fort)
Vi va på kryssning torsdag till söndag med stopp i Tallin och St Petersburg och vi hade det jätte mysigt och åt och drack gott och bara njöt av att vara barnfria några dar!


Kryssningen började med en security övning, hihi  Här räckte det inte att läsa en broschyr utan på med flytväst och gå till en viss plats ( ganska bra faktiskt men vi såg rätt kul ut allihop )



Taget från balkongen på hytten! Det va verkligen jätte mysigt med en egen balkong!

 Det va shower ombord varje dag!! (svårfotat )

   
Gamla stan i Tallin med många små gator och torg!!  Shopping fick man däremot lämna gamla stan för att klara av !

Båten i egen hööög person vid piren i Tallin

Lite bilder från båten:
      



St Petersburg med guidad tur pga visumkrånglet men lika bra var väl det , vi va inte så imponerade
     

     

     

    

   

    

   

    

Denna dag såg vi brudpar precis överallt som sprang runt och fotades i regnet och så hade dom jätte limmos , den ena pråligare än den andra



Våran hyttvärd på båten fixade dessa coola handuksfigurer åt oss varje kväll när han va inne och bäddade upp!!







I går kom Amanda hem drån sin 3veckor långa vistelse på Malta , mysigt att ha dej hemma igen "unge" , hihi puss
Så här såg det ut på Arlanda när dom kom ut och skulle säga hej då, hihi vilket gråt kalas både ledare och barn grät


 I dag har jag hunnit med både frissan och barn akuten , hihi
Flisan ramlade i trappen i går och i morse va fingret blått och svullet men som tur var så gick det ganska fort och inget va brutet !!! Amanda gjorde ett besök på närakuten då hon dragit på sej nåt förkylnings virus med jätte jobbig hosta så hon fick en rejäl hostmedicin!!!
Nu ska jag gå och fortsätta med min kära dotters tvätt och morgondagen kommr att gå åt till att tvätta och packa för på fredag morgon styr vi kosan ner till pappa för min yngsta bror ska gifta sej på lördag!!
Nu vet ni i alla fall vad jag gjör i fall jag inte hinner skriva mer innan vi åker och jag släpar inte med nån dator !
Hoppas ni får sova sött i natt och så önskar jag er en fantastisk torsdag ( snart e det helg!!).
kramar från mej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen Hem...Fina handduks figurer.

Shoppingen da????

Ni får ha en så skön semester neråt.

Krama Flisan från mig....Ja ok de andra oxå :)

Vi kan väl höras när du kommer hem.

Kramizz Anna

2009-07-09 @ 20:14:46
Postat av: Anonym

Glömde.....Vilken Barbiebil..... Himla snygg färg.

2009-07-09 @ 20:16:14
Postat av: annika

-Anna, Visst va den cool!!! Jag ska hälsa alla !!!

Shoppingen va så där måste jag ju säga . På båten fanns nästan ingenting och i Tallin köpte jag en jeans jacka och en kavaj på Zara, hihi. St Petersburg behöver jag väl inte säga mycket om , där köpte vi ett Faberge ägg som sovenir och små ägg i guld till tjejerna att ha rumt halsen och killarna fick rysska militärmössor, det va vad som fanns haha

2009-07-09 @ 22:44:35
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Helena

Oh vad härligt med en lillsemester och vad fina bilder. Jag är hemma i stan och skall träffa en väninna idag och gå lite på stan. Sen blir det väl en sväng till ut till landet. Ha en fin fortsättning på veckan, kramar!

2009-07-14 @ 10:48:57
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0