1 juni .....



Just nu så kretsar det mesta kring min lipande unge på bilden ( den togs på Malta förra sommaren ) eftersom det e han som tar studenten. Hela helgen har det fixats och förberetts här hemma och vi har oljat färdigt stora altan ( balkongen får vänta), vi har fått upp poolen, vi har ställt nya möblerna till rätta, klippt gräs och satt upp tälten och jag har börjat med tårtdekorationerna!




På bilden är inte poolen uppfylld än men nu e det klart!!!

     

I går söndag så var det ju mors dag också och jag blev ordentligt uppvaktad med frukost på altanen ,enfantastisk bukett och morsdags tårta!!




I dag ska jag till Enköping av alla ställen , med Robin för han ska röntga sitt knä!! Efter det ska vi försöka hinna med att köpa kostym,skjorta och slips för han provade sin kostym i natt och konstaterade att den va för liten ( jag blir så irriterad, har sagt åt honom i en månads tid tror jag! ). Nu ska jag gå ner och se om jag klarar av att svänga ihop en rörtång i modellerings pasta till vardera tårtan samt att jag måste försöka få till en bra färg att göra snören med till ballongerna eller så tar jag bara vit , får se vad som blir bäst. Själva tårtorna hämtar jag på torsdag em men dekorationerna håller sej tydligen tills dess enligt konditorn ! Ha nu en riktigt skön måndag!!! Själv ska jag stressa vidare, hihi
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God middag gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna måndag..Bada så skönt det hade varit i denna värme..HAr bara så tråkigt huvudvärk som inte riktigt vill ge med sig..Ha en skön måndag i värmen.kram

2009-06-01 @ 12:21:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt blir ju superfint - så även sonen tills sist ska du se ;) försök att hinna andas lite emellanåt så kommer du oxå orkar ska du se.



Kram

2009-06-01 @ 17:57:26
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du vaknat till underbart sommar väder som mig denna tisdag.Så skönt att man är ledig denna dag.Ha en skön tisdag.kram kram

2009-06-02 @ 09:31:21
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Varje gång jag ser första bilden på bad gängen blir jag så sugen på att bada :) hihihi--Får hoppas att vädret ändrar sig hos dig denna tisdag..Ja det får mer än gärna vara fint väder nu hela sommar..kram

2009-06-02 @ 09:53:58
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0