Fredag- bara jag och Flisan hemma



Så här har det verkligen sett ut på himlen hela dan!!!!
I morse stack Flisan i väg och badade med Michaela ( nya kontaktpersonen ) en urmysig tjej!!! Det verkar faktiskt funka jätte bra så vi håller tummarna att det fortsätter!!
Runt 12 så åkte Oliver och R hemifrån och styrde
kosan mot Jämke för att i morgon köra en cross tävling där, så i natt blir det premiär sovning i husvagnen,hihi !
Kollade igenom mina bikinis  häromdan  vilket jag borde gjort tidigare för jag måste köpa en ny men vad och var det e ju sååååå utplockat överallt!!!
 Skulle vilja ha nåt sånt här!!

Jag som trodde att jag och Flisan skulle va alldeles ensamma hemma i natt men just precis nu så klev Robin in genom dörren med massa tjejer i släptåg som han lovat skulle få sova här i natt, hehe nu blev det nästan trångt i stället!!
Nu ska jag faktiskt ta och dricka upp mitt kaffe och sen blir det nog sängen!!!
Sov sött !!
kram kram
Clean Summer Eau Fraiche 60 ml i gruppen Parfym / Parfym hos Beauty By Grooming (0351507) Den här blir nästa inköp, bara ääääälskar Cleans dofter!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du har vaknat till en skön lördag morgon som mig..Ha en skön dag med familjen.kram kram

2009-06-27 @ 09:59:37
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0