Måndag eller ska man hellre säga tisdag....



Sorry sorry, har varit jätte dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men har bara inte hunnit !!
Dessa bokstäver ovan, köpte jag under helgen ( hade x mas i julas på samma plats ) hos min väninna Jenny i hennes fina butik!! Direkt efter avslutningen i fredags så åkte vi hem och packade och sen körde jag barnen till båten och det tog TID, fy vilka köer och vilket skiiit väder !!

 I frdags kväll så tittade Stina , Roberts mammma förbi på en fika , vilket va ett skönt avbrott i all stress ( Robert e killen i nian i Felicias skola som för några veckor sen blev biten av en geting och blev jätte sjuk ). Hon tittade även in på lördags kvällen på ett glas vin , och vi hjälpte Amanda att packa och gick igenom allt vi köpt under dagen. Jag , Amanda och hennes kille Jonas va i Kista Gallerian hela dan och införskaffade allt som saknades inför resan så nu e väskorna ganska fulla!! hehe
   

Och medans vi tjejer va hemma i shoppingtagen så va min älskade man och dom två yngsta barnen på Utö i spöregnet och gjöt plintar till nya längan, i dag kunde R knappt gå för han hade så ont i sina knän an kylan och alla blöta kläder ( ja han e helt slut i knäna och skulle nog behöva operera in nya knän , därför e han så känslig)
   
Hans bästa vän dessa dagar va detta mätinstrument
  ( bilderna e urusla men hans telefon blev nog lite fuktskadad i regnet )

I dag har jag varit på läkarbesök med dom tre yngsta och då passade jag på att se till att dom gav tjejerna deras första gardasil spruta! Efter doktorn så åkte vi och köpte en ny kamera för våran ixus e det nån som pillat sönder ( jäklans ungar, hehe ) det blev en Nikon.

Efter kamera inköp så blen det sandal inköp till oss tjejer , jag och Felicia köpte faktiskt likadana och Amanda köpte ett par söta med metall plattor på
 




Förra veckan så kom äntligen dynorna till dom nya stolarna !!!! så här kommer det se ut !!
Nu hoppas jag bara på att vi snart ska få börja använda vårat nya bord, stolar och dynor  så lite sol skulle ju inte skada!!
Under helgen så har det kommit ca 70 mm här , inte kul och minst lika mycket på Utö vilket va ännu värre!!
Nä nu håller vi tummarna för att resten av veckan  eller varför inte resten av sommaren blir SOOOOLIG!!!
Sov sött och ha en skön tisdag !!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Förstår att du inte har haft tid med några uppdateringar när man ser alla bilder. Du verkar ha haft fullt upp.Stolarna är verkligen jättefina! idag är det äntligen lite sol om än alltför kallt, men man får tydligen vara glad för det lilla om man bor i Sverige eller hur? Önskar dig en jättefin dag, kramis!

2009-06-16 @ 10:30:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon min vän..Fina bilder..Hoppas att du får en skön onsdag med massa sol som mig..Kram kram

2009-06-17 @ 08:30:02
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att allt gick bra på Arlanda.Okristlig tid för du menade väl två på natten eller? Solen skiner så det är bara att passa på och njuta så gott det går. Tyvärr jobbar jag idag.Önskar dig en jättefin onsdag, kram!

2009-06-17 @ 08:59:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Skönt att din dotter har kommit i väg i gott skick...Du kommer sakna henne jätte mycket..Har med varit & köpt hem till midsommar..ska köpa jordgubbar imorgon på dagen så man är garanterad att man har på freda.Ha en skön onsdag.kram

2009-06-17 @ 13:43:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0