Måndagskväll och trööööööött!!



Hej och hoppas att ni alla haft en härlig midsommar helg!!  Denna tröja är vårat nya förvärv från hamnmagasinet på landet R köpte en vit med blå text och vi andra blåa med vit text  , vi köpte även en blå till Olivers kompis och vår extra unge Jesper!

Baksätesbild från hemfärden i går,hihi  ( " man ska ha husvagn............")

 

   
Lite fikabilder från Utö !!




I dag blev det jordgubbar efter maten!!!! mums!!

I morgon ska jag till NH Nails och fixa naglarna!!!


Så här hade jag tänkt mej men det kommer bilder i morgon!
Nu måste jag gå och ta en värktablett , jag har såååå ont i skallen!!!
Sov nu sött allihopa!!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Hade också jätteont i huvudet igår och lite imorse. Jag tror att det är värmen och att man kanske dricker för lite eller vad tror du? Jättesnygga naglar, man kanske skulle prova något liknande. Var på stan igår och var helt slut när jag kom hem, mycket folk och varmt. Nu blir det några lugna kvällar, men på fredag skall vi ut ett gäng med jobbet och det ser jag fram emot. Ha en jättefin dag i solen, kram!

2009-06-24 @ 09:16:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0