natti natti ....


Ja då sitter man här igen mitt i natten och väntar på att naglarna ska torka! Att man aldrig lär sej,hehe.
   Har nog inte haft färg på naglarna på flera år , lite kul med neon!
Dagen har flutit på ganska bra med undantag från morgonen för när vi skulle gå i morse va Flisan plötsligt jätte sur över nåt som Oliver sagt men när jag kom och hämtade så va hon go och glad tack vare ett jätte jobb som Marre gjort under dan. Däremot så va hon lite ledsen för alla i klassen hade fått välja vems bil dom ville åka med till grönan på måndag och ingen ville åka med henne, det va ganska lugnt när jag hämtade i skolan men när hon kom hem från ridningen så släppte allt och hon va jätte ledsen och vet inte om hon ens vill åka med för hon tycker att då förstör hon ju bara eftersom ingen gillar henne,men det ordnar sej om hon inte vill åka så behöver hon inte men hon ska inte gjöra det för sina klasskompisars skull utan för att hon absolut inte vill i såna fall, en svår nöt att knäcka men det ska vi nog klara det med!
I övrigt i dag så har jag städat ,tvättat lakan,fixat i hallen och tvättstugan och plockat undan ,satt på sidorna på tälten så vi kan duka i morgon kväll när vi fått hem porslin och stolar och bord. Jag har också varit och hämtat en del av Robins present samt varit och köpt ett par skor till mej + nagellack på Kicks osv osv......
    dagens sko köp på Bianco

I går eftermiddag så va jag och Robin in till Uppsala till H&M och köpte kostym vilket inte var en lätt match då det va sååååå utplockat men det gick och det blev en kritstrecks randig med vit skjorta och silvergrå slips, vi köpte även en casual skjorta i blå och vit rutigt ,ursnygg samt gympa dojor till lilla herrn själv köpte jag ett par skor
 det blev dom beiga
jag köpte också en kjol och ett par shorts på Gina tricot. Tyvärr kan jag inte visa i dag men ska försöka fota tills i morgon!

Jag hittade även ett par andra skor som jag vill ha men det blev inga fler i dag
 har sagt åt R att jag kanske måste få dom i present av honom,hihi
Orkar inte skriva mycket till nu för uppkopplingen krånglar och allt segar..........och så  svimmar jag snart av trötthet så nu måste jag  nog inta ryggläge!!
Suss sött alla goa och glada!!!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

De vita nedersta skorna var grymt fina .. Bianco eller?

2009-06-04 @ 12:27:59
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Du har en snäll man du :) mitt hjärtat skulle aldrig få för sig att gå o köpa skor åt mig - han tycker helt enkelt att jag har tillräckligt många redan :)

2009-06-05 @ 09:20:12
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nu har jag fått ordning på datorn igen, det var verkligen inte så lätt som jag trodde. Har köpt ett nytt antivirusprogram och har nu en helt tom datorn att börja om med och det känns faktiskt rätt ok. Skall vara ledig i helgen, tyvärr blir det inget vidare väder, men man får väl mysa inomhus istället.Hoppas att du får en jättefin fredag, kram!

2009-06-05 @ 09:47:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll min vän.Allt bra med dig denna lördag kväll? Nu är man mät efter allt man ahr stoppat isig denna kväll.kram kram

2009-06-06 @ 20:39:08
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0