Redan onsdag



Long time no see !!!!! Det blir ju lite hattigt så här på sommaren när vädret är så fint som det är för man vill ju inget annat än att bada och det gör man ju bäst utan dator, hihi
Hoppas i alla fall att alla har det skönt och får njuta av vårat fina väder!!!!

I lördags började Flisan att äta en ny medicin som komplement och jag tror faktiskt att det börjar märkas en förändring och det till det bättre men man ska ju "inte ropa hej förrän man e över bäcken" och så greppar ju vi efter halmstrån så omgivningens reflektioner brukar ju stämma något bättre!!  I dag har hon  även än en gång varit på röntgen för sin skada i ryggen som hon fick i "spökhuset" på grönan, denna gång var det nackens tur men det såg bra ut så vi behöver inte oroa oss över värken hon haft!
Felicia har även hunnit med en shopping runda med Michaela ( hennes kontakt person/kompis )så hon har varit riktigt nöjd i dag! Själv har jag haft en kollega hemma , Anette och hon har satt på lösfransar på mej ( håller ca en månad ) , det blev riktigt bra men hu ,det va inte kul när hon limma dit dom för ögonen rann konstant tror jag,hehe.
 Jätte lätt att ta kort på sitt eget öga , hehe

Dom senaste dagarna har varvats med luftmadrass i poolen och förberedelser och shopping inför vår kryssning på torsdag-måndag samt bröllop nästa vecka!



I går blev det en uppfrächning av naglarna och så här blev det


I morgon ska jag packa klart, åka till Arlanda och växla pengar och hämta tax free varor som jag beställt i den nya personal shoppen, handla mat så killarna har när vi e borta samt försöka hitta en krämfärgad clutch och en sjal att ha öcer axlarna till bröllopet.
I går tog jag denna best som kröp runt på Amandas rum


Den vill man inte få ett stick av.......
Nu hoppas jag bara att ni alla får en god natts sömn och att ni drömmer många söta drömmar !!!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fantastisk fin Blogg du har.

Kramar Anna/Gudmor...Puss på er alla

2009-07-02 @ 00:30:53
Postat av: annika

-Anna

Tack hjärtat! puss puss//annika

2009-07-02 @ 01:48:40
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Helena

Hallå där! Härliga bilder. Har haft en underbar första vecka på min semester, nu har vädret ju blivit lite sämre, men det gör inget. Skönt att vara ledig i alla fall.Kom från Nora igår och är hemma och fixar lite. Imorgon åker jag till landet och Ekerö, blir att pendla lite fram och tillbaka tror jag. Hoppas att du har det skönt och visst blir det lite haltande med bloggen under sommaren, det får vi ta igen när höstmörkret sänker sig över oss, kramar!

2009-07-07 @ 17:05:09
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0