solig onsdag !!

 
Härlig doftpion i solskenet!!!
I går va jag ju in till NH nails och gulliga Cindy som fixade mina naglar och resultatet blev så här


Så här såg jag ut medan hon höll på, hihi kul metod för att få till formen





I dag har vi inte gjort så mycket förutom att jag vadat runt i poolen och gjort rent och Felicia va ner till badet medans jag va och handlade.
  

Ja och så har jag tvättat våra lakan , det höll jag på att glömma hihi !!
 
Och som ni ser så har vi inte fått undan partytältet ännu !
 

I övrigt har jag varvat solen med VR läsning och latte under parasollet

DVD Film: Wild ChildJust nu sitter Oliver och jag och glor på den här, hihi

Nu återstår bara en stor godnatt kram till er alla !!!!!
Krrrraaammm








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0