söndag och jag börjar återhämta mej

LITEN HAR BLIVIT STOR !!!
   
Äntligen är studentfirandet över och vi har fått undan det mesta .Fredagen var jättekall men inget regn och vi hade jätte trevligt!!! Allting va hur lyckat somhelst och Robin va jättenöjd med både uppvaktning och alla fina presenter!!


Så här blev tårtorna som jag gjorde ( tre stycken likadana )


och så här blev presenten från oss, ska fota nyckelringen sen har inte hunnit....

 
Så här blev stora tältet där dom flesta av oss satt och åt och drack!!


Lite suddigt men så här hade vi maten och den höll sej ju bra i ett eget tält i kylan, hihi


Först åktes det lastbilsflak på stan och sen åktes det hem i volvo cab




Här har dom precis kommit hem och ballonger och en flagga saknas, hihi

I dag söndag har ju min stora kille även haft namnsdag så ett stort Grattis på Robin dagen !!!!!!!
I går slappade vi faktiskt hela dan i soffan , hade hyrt 3 filmer. Vi var verkligen i behov av lite vila!!
I dag har vi däremot fixat undan lite som var kvar här hemma och porslinet har hämtats av hyrfirman samt att jag varit i väg och shoppade lite med tjejerna !
I morgon ska jag åka med Flisan och hennes klass till Grönan så vi får hoppas att vädret blir bra , det e ju liksom lite roligare då!! Nu på kvällen så har jag fixat Amandas naglar och målat mina egna så nu ska  jag snart hoppa i säng , väntar bara på att nagellacket ska torka , hihi . Alltid samma visa , nymålade naglar mitt i natten.....

Sov nu gott alla söta bloggisar  och alla andra också för den delen !!!!!
Hoppas ni får en bra start på veckan!!
kram kram
 

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

skönt att allt gick bra och som förväntat :)

2009-06-08 @ 08:19:30
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Vilka fina bilder. Låter som en verkligt lyckad helg. Har också haft en jätteskön helg och avslutade den med en film.Hoppas att du får en fin måndag, kram!

2009-06-08 @ 09:46:58
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Fina bilder ...Hoppas att allt är bra med dig denna måndag som det är med mig..ska bara slappa denna dag..så skönt..ska dok jobba i kväll..men det kommer gå snabbt.Ha en skön måndag.kram kram

2009-06-08 @ 09:55:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sara

grattis till robin! kan ju avslöja att man inte längtar liiite till man själv är där, fan vad avundsjuk man var i fredags.



hoppas att det är bra med er allihopa, saknar er så mycket..

2009-06-08 @ 12:17:05
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Oj det blev en dramatisk och sen avslutning på dagen. Jag ser på tiden för din kommentar att det blev väldigt sent. Måste du upp och arbeta idag också din stackare? Skönt att det inte var något brutet i alla fall.Hoppas att du får en fin tisdag, kram!

2009-06-09 @ 06:26:58
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn gumman..Inte skoj att hon trillade..skönt att det inte var så allvarligt med hennes rygg..Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

2009-06-09 @ 09:20:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hade en jätteskön kväll igår, och hade gärna legat kvar i sängen idag i ruskvädret. Men, men nu sitter jag på jobbet igen och det är rätt ok det också. Man får vara glad att man har ett arbete att gå till!Hoppas att du får en fin dag trots regnet, kram!

2009-06-10 @ 09:12:25
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0