Tisdag 2/6



Men det va då själva f...n att det ska behöva regna hela tiden , jag har inte tid med sånt här väder!!!!!!!
I dag försov vi oss ordentligt så både Flisan och Oliver kom för sent till skolan , inte bra.......
Själv har jag precis ätit lite och ska sen ta tag i tvätten som min älskade dotter kom hem och droppade som en bomb i tvättstugan, fy f....n  men i kväll när hon kommer hem får hon allt ta och hjälpa till!!!!!!!!!
I em så ska jag till tandläkaren direkt efter det att jag hämtat Flisan , Robin ska klippa sej och sen måste han och jag åka in till stan och leta kostym,skjorta och slips. I dag blir det nog nåt halvfabrikat till middag igen.............usch!
Tårtdekorationerna är nästan klara , gör det sista på torsdag när jag har tårtorna här och kan se vad som känns bra, i natt blev det dessa tillskott..
  

PÅ torsdag så blir det förhoppningsvis bilder på färdiga tårtor!


I går kväll så va vi på Ica Maxi och inhandlade lite smått och gott tills på fredag  samt att jag även köpte dessa blommor i går fast på vår ica här där vi bor , dom ska stå på alla borden på fredag!


Nu har jag bara ett önskemål faktiskt och det e SOL !!!!!!!! Håll alla tummar därute så e ni söööta !!
Ha nu en riktigt bra dag !!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

prognosen är att det ska bli fint på torsdag och fredag - men inte riktigt så varmt som det var i helgen dock. Jag håller tummar och tår för er ..



Kram

2009-06-02 @ 22:09:35
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Tyvärr verkar det bli dåligt väder hela vecckan ut, men det blir nog bättre snart!Datorn hemma är tyvärr helt körd nu. Virusprogrammet som jag hade avinstallerade viruset!, så nu måste jag dels formatera om datorn och dels köpa nytt antivirusprogram. Därför kommer jag inte kunna blogga under resten av veckan!Ha en jättefin dag, kram!

2009-06-03 @ 07:38:58
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0