Torsdag = R till UTÖ

 Utö, vår altan förra sommaren
Godmorgon alla söta !!!
I dag försov vi oss lite här hemma men alla kom iväg i någorlunda tid!! I dag ska R och Robin åka ut till Utö och gjuta plintar till nya längan, ÄÄÄÄÄÄntligen . Det har dragit ut på tiden för R har så många jobb hela tiden och dom går ju faktiskt före men nu ska här byggas i sommar!!
 
I morgon har Felicia och Oliver skol avslutning men jag får lov att va med Flisan , hon slutar ju sexan !! Nästa år är det Oliver som får sällskap för då slutar han nian!
Både Oliver och Amanda ska gå på sommarskola för att plugga upp några ämnen . Tyvärr så hinner inte Amanda gå så många dar men lite är bättre än inget!


Jag glömde berätta en sak härom dan , rättare sagt i torsdags förra veckan ! Jag fick skorna som jag trånat efter av min kära make!!!! Han är världens bästa !! På torsdag kvällen när han kom hem efter att ha uträttat en massa grejer inför Robins student så kom han upp till mej och överlämnade exakt rätt sko, gissa om jag blev glad!!


Ha nu en underbar dag !!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: sara

jag börjar nästan grina nu! jag vet att allt bli bättre med tiden, det är bara så himla jobbigt att gå vidare från det bästa.. oliver har förbättrat så mycket i mitt liv och det är jag så tacksam för, han har verkligen funnits där för mig och stöttat mig och han var min styrka på riktigt. det är så himla svårt att gå vidare när det är just den styrkan man behöver för att göra det som lämnar en, när det bara är oliver som kan göra allt bra igen..

2009-06-11 @ 13:08:09
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Härliga sommar bilder. Kul att solen har tittat fram, då får ni väl en fin dag på Utö kan jag tro. Någon uteservering blir det nog inte, men det blir grekiskt i alla fall och det skall bli gott med lite gott vin till, kram!

2009-06-11 @ 15:30:40
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att ni hade det bra igår, vädret var ju ganska hyfsat framåt eftermiddagen.Önskar dig en jättefin fredag, kram!

2009-06-12 @ 09:39:22
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Allt bra med dig denna höst dag? Så trist sommar väder..Typiskt sommar väder här i Sverige.Ha en skön fredag.krma kram

2009-06-12 @ 09:46:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Fina bilder gumman.--Snygg sko med :) kram kram

2009-06-12 @ 09:46:42
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sara

jag tror nog att det var det där med polarna som påverkade väldigt mycket. han sa att han saknade dom jättemycket och att han ägnade alls sin tid till mig :/ får mig att känna som jag höll honom fången eller något men jag har aldrig hindrat honom från att vara med sina kompisar, aldrig att jag skulle.



det var absolut ingenting! så glad att hon ville ha den, den har stått i olivers rum i stort sett hela vårat förhållande och hon har lånat av den och tyckt om den så mycket så jag vill verkligen att hon skulle ha den.



puss och kram

2009-06-12 @ 12:42:27
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Inte skoj när det är så trist väder när man vill njuta av dagen av sol & värmen..Här är vädret bättre denna dag..inget regn men ska inte säga för mycket...Hoppas att det kommer gå bra för ditt barn...Skönt att de kollar upp ordentligt & bryr sig..Kan berätta att jag bär på en livlig bebis i magen igen :) i morgon är den 14 veckor..tiden går snabbt..så en jul bebis blir det allt om nu allt går bra denna gång..men allt ser jätte bra ut än..ska på flera kontroller för att se att allt är bra med den..Än så simmar den runt & är livlig..läkaren hade tur att de har data skrämar så de kan stanna bilderna för det hade blvit svårt att se något för den snurrade runt & hade sig..så underbart..så här växer man över magen rdetligt..:) Ha en skön lördag.kram kram

2009-06-13 @ 12:52:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sara

hejsan. jodå fredagen var helt okej, mest synd med vädret bara.

gud vad mysigt det låter, hade så gärna velat följa med dit, verkligen sett fram emot det! men man kan ju inte få allt här i livet, tyvärr.. hoppas att ni alla mår bra och att ni får en härlig sommar.



tusen kramar från en som saknar er enormt mycket!

2009-06-13 @ 20:33:02
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Man tackar för grattis hälsningen.Ska vänta nån vecka till för vara på den säkra sidan som man kan dela med dig bilder..Men allt är jätte bra än..Alltid kul att shoppa men mindre skoj när man ser att pengarna försvinner..HIhihi...inte så långt kvar tills lönen kommer igen.Ha en skön söndag.kram kram

2009-06-14 @ 08:56:24
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nu är mitt arbetspass över och det var verkligen ett riktigt hästpass. Jag satt inte ner många minuter på tio timmar och var helt slut när jag kom hem. Nu vräker regnet ner här och jag smög upp och tog in mina blommor från balkongen imorse, eftersom de nästan ruttnar av allt vatten. Väderrapporten på TV4 alldeles nyss bådar heller inte gott, mer regn, suck. Tänker inte sticka nästan utanför dörren idag, bara mysa.Hoppas att du får en skön söndag!

2009-06-14 @ 09:17:52
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: anna

men vilken underbar man du har! snygga skor!

2009-06-14 @ 19:34:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: sara

åh gud så mysigt, önskar jag hade sån bra relation med min mamma att vi åkte och shoppade tillsammans liksom.. önskar man hade någon relation över huvudtaget med henne egentligen. och jag blir så avundsjuk på alla som åker utomlands hela tiden! vill ju också iväg :(



kram!

2009-06-14 @ 21:18:24
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: sara

ja vad roligt! haha, det förstår jag faktiskt. hatar ordet måste, usch.

nej vad söt du är! jag vet att det blir bättre snart, redan blivit mycket bättre. det är saknaden som är värst nu. saknaden efter er såklart, men mest oliver. att jag liksom inte har honom i mitt liv längre över huvudtaget. men men man kan ju inte tvinga nån att finnas för en så, det är hans val. även om det känns. vi kommer nog ses snart igen förhoppningsvis, har fortfarande ett halsband jag måste hämta så. vi får se vad tiden ger oss helt enkelt, och tack för allt stöd jag fått från dig !



puss

2009-06-15 @ 10:27:04
URL: http://saraanna.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Tillbaka på mitt vanliga ganska lugna jobb igen. Hade en jätteskön dag igår, låg i sängen och drack te och tittade på TV. Känner mig riktigt uvilad och fräsch idag och kunde ta mig till jobbet utan att blir dränkt,eftersom regnet avstannat. Nu väntar jag bara på att solen skall komma och håller tummarna för att de blir en skaplig midsommar i hela landet! Underbart att ni verkar ha så fint väder!Önskar dig en jättefin måndag, kram!

2009-06-15 @ 10:27:09
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0