Torsdag = Varmt och skööönt



I dag har det varit riktigt soligt och varmt, och trot eller ej  så  hann jag inte med att sitta ute och njuta!
I morse hade jag så ont i munnen för jag har dragit ut två tänder så jag tog två värktabletter och somnade om vilket inte va nån hit eftersom det sen blev  frukost,dusch i all hast och sen i väg till BUP för läkarbesök. I dag träffade vi en annan läkare för Flisans ordinarie va sjuk men det gick ju bra än då och från och med i morgon så ska en medicin bort och vi ska prova en ny som ska få henne lite mindre irritabel och mer harmonisk så det ska bli lite lättare med vårat jobb att vänja henne av med alla fula ovanor hon fått( håll alla fingrar och tår att det blir bättre )!! Efter läkarbesöket så åkte jag och Flisan till Gränbycentrum och shoppade lite men mitt i allt så va vi tvugna att åka hem för hon ruttnade och då gick det inte längre , får fixa resten under helgen....( har inte hunnit med att ta några bilder än men det kommer kanske senare om jag kommer i håg,hihi )


Nästa vecka åker jag och R i väg med denna i fyra dar för att delvis fira vår bröllopsdag ( 16 år den 3e) , det ska bli så mysigt
   Destination Tallin och St Petersburg

 det blir rum med balkong ut mot havet !
 Det här kitet funkar faktiskt  riktigt bra och e smidigt att ta fram när man inte har så mycket tid 
vilket jag aldrig har så jag har precis tränat i 20min , skönt när det e gjort !! Nu ska jag gå och dricka kaffe och ta en bulle ....hihi skojade bara :)

I morgon ska R och Oliver till Skåne på en cross tävling så på med husvagnen och gpsén och i väg!!
Felicia ska åka och bada med Michaela i morgon fm. Michaela är Flisans nya kontaktperson, ska bli intressant och se hur det kommer att funka!!!! Jätte gullig tjej i alla fall och med ett stort häst intresse så klart annars skulle det ju inte gå!

Ja då va klockan mitt i natten igen och jag sitter här och knattrar! Det måste bli ändring på det ....hihi
Sov nu sött och så hörs vi i morgon!!!
kramisar från mej


Sommar mys från Lexington!!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna sommar dag som det är med mig.Så skönt med strö dagar som man kan ta ut & semestra på..Ledig hela denna dag.Ha en skön helg.kram kram

2009-06-26 @ 09:06:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0