Trevlig Midsommar !!!!!

Hej alla söta bloggisar!!!
Har haft så stressigt dom sista dagarna så jag hinner knappt med nåt än mindre blogga och egentligen inte i dag heller !
Just nu håller jag på och ska packa det sista som ska med ut till landet och sen ska jag städa av så jag ville bara önska er alla en underbnar MIDSOMMAR  !!!!!!!!

   

     

Bilderna har jag tagit från Utö´s hemsida!!!  Så nu vet ni var vi befinner oss om somrarna och nu över midsommar!
Tyvärr ska inte alla med men det går ju fler tåg, hihi....
Massor av kramar från mej !!

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Jag har inte heller varken hunnit med eller haft någon vidare blogglust. Skall fira en lugn midsommarafton med några vänner och lite god mat. Hörde alldeles nyss på TV4 vädret att det skulle bli fint väder i nästa vecka och det passar ju bra, för min semester börjar om 1½ vecka.Önskar dig en jättefin midsommarafton, kramar!

2009-06-19 @ 10:20:45
URL: http://www.beverlyhills,blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Så var det måndag igen, jag har haft en jätteskön helg och idag är jag ledig. Skall till frissan och sen är de bara fyra dagar kvar innan min semester börjar och vädret börjar bli bättre. Nästan för bra för att vara sant. Hoppas att du har haft en skön helg och att du får en jättefin dag, kram!

2009-06-22 @ 09:15:59
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0