Äntligen får jag sitta ner

Dagen i dag har varit givande men har haft att göra tills nu. I morse va vi i alla fall hos bupp i 1h40min , den läkartiden slog den sammanlagda tiden vi träffat nån på den andra avdelningen under sex år, fantastiskt eller hur....Efter det bar det av till ackis för blodprover på Flisan ,dom brukar ta det innan man börjar med ny medicin och det e precis vad hon ska göra i morgon , dom e så gott som säkra på att hon är bipolär vilket e behandlingsbart med goda resultat, puh. Medicineringen måste dock smygas igång så det kommer ta tid innan vi märker nån dramatisk förändring, men nu har vi i alla fall ett eget behandlingsteam och folk som lyssnar(hoppas det håller i sej bara). Efter detta bar det av till upplands motor för upphämtning av nya arbetsbussen, en svart renault traffic

Fin va , men ska straipas senare med företagets logga
Jag och Flisan drog lite innan R eftersom hennes assistent va på väg hem till oss för lite undervisning(skönt att jag slipper),tack goa Marre!!! När Marre åkt så åkte vi , jag ,R och Flis till Vallentuna för att gå på ica Kragsta och köpa deras gulasch , så bor ni i närheten så är det värt ett besök med inköp( oliver har önskat det till middag på söndag)!!Sen tog vi en tur på ica maxi för att köpa lite pappers tallrikar och glas ( jag köpte nalle puh, va tror ni han säger om det, hihi )och annat smått och gott! I morgon blir det lite mera inköp och småfix men framförallt så ska jag på min vän Jennys nyinvigning av hennes inredningsbutik i knivsta , ska bli kul att se vad hon fått in ( har bytt lokaler till större bara)
 Den här bilden skickade hon ut som nbjudan, fint va !!
Sen vi kom hem så har jag städat ,tvättat (har nog sagt det förr att jag fullkomligt hatar att tvätta och bädda rent vår säng men ack såå skönt när det e klart), avverkat samtal med barn som ska än hit än dit (amanda skulle ha en bussbiljett turo.retur Jönköping och det va jätte problem att betala för det va ingen kontakt med banken). Amanda ska ner till Frisörmässan på Elmiamässan i Jönköping ( min bror har varit delaktig i arrangemanget )jätte kul eftersom hon ska bli frisör! Nu e snart det sista påslakanet torrt så nu ska vi sätta fart och  få i det i sängen sen blir det nog horisontalläge,haha.  
Glömde nästan av att säga att vi självklart också tittat, röstat och smsat Niclas , Lets dance men vad hjälpte det för tyvärr så blev denna fredag den sista för Niclas, synd det va han inte värd. Jag tycker att han gjort ett hästjobb rakt igenom
Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Du gjorde i alla fall en fin sorti , killar e snygga i uniform, hihi!!!

Nu återstår bara en godnatt hälsning från mej och sov så sött !!!
kramar

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

jag vart helt chockad när jag hörde att Niclas hade åkt, jag måste få säga att jag trodde att Elisabeth skulle åka före honom ..... åtminstone.



Låter som du haft en händelserik dag och kommer få om än ännu mer händelserik söndag ... Hoppas han gillar tallrikarna.



Ha en skön melodifestivalskväll ...

Kram

2009-03-07 @ 18:50:37
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0