Dålig uppdatering.....

Här avlöser utbrotten varandra på löpande band men i dag ringde jag bupp och kollade om dom fått Felicias remiss och döm om min förvåning det hadde dom och vi fick en tid på fredag morgon , thank good!! I går kväll var vi ju på cross tävling i Norrtälje och det gick väl ganska bra för Oliver i alla fall R vurpade och förstörde crossen som dessutom va Robins, han blev jätte glad NOT.På vägen hem blev Flis arg för att hon inte fått ett nintendo wii men det gick över fort när jag sa att jag behövde hennes hjälp att läsa vägskyltarna ( hon e en tvättsvamp när det kommer till att lära sej nya KUL grejer) och när vi kom hem kom vi överens om att sätta oss i soffan och mysa med varsin kopp te , jag gick ner för att sätta på vatten och Flis va också påväg men skulle bara kolla en grej på datorn och där tog det stop på mysandet och övergick till ett raseri utbrott som gjorde oss en väckarklocka och en cd spelare fattigare ( hon kastar grejer omkring sej så man får ju ducka ordentligt), hon hade nämligen läst på bilddagboken att dom har så roligt i skolan och då blir on ledsen eftersom hon älskar att va där men inte får , så jag måste nog börja samla på mej alla trasiga grejer snart och ringa folksam ja även vad beträffar hennes sjuktillstånd för sånt måste ju också anmälas! I går kväl när killarna kom hem  så fick jag i alla fall en fin present av min älskade man , en ny telefon en LG PRADA


Idag har vi haft massa besök dels av Felicias kurator som va förbi och ville snacka skit och dricka kaffe och våran bästa Marre från skolan Flisans assistent som va hem med skolböcker och lämnade ett prel chema för hemundervisningen (kors i taket , det här är vi inte vana med) och hade även med sej Flisans träslöjd saker som hon ville hålla på med och sist men inte minst så kom våran lilla radiohandlare förbi med en ny tv till Felicia (ja ja jag vet egentligen så har hon inte gjort sej förtjänt av den men ibland är lugnet värt nästan vad som helst) som R beställde tidigare under kvällen för Flisans hade gått sönder så i dag fick vi faktiskt inget kvällsutbrott , puh 
När jag tänker efter så kanske hon gjort sej förtjänt av den i alla fall för i dag har det varit en suuper dag faktiskt!
Nu ska jag däcka i soffan till navy cis och förhoppningsvis komma upp i sängen när det e slut så jag inte blir kvar resten av natten men i vilket fall som helst så passar jag på att önska er alla en riktigt god natt så hörs vi i morgon!
kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Det var en innehållsrik dag, hoppas att du har sovit gott och har krafter till en ny hoppas jag fin dag!

2009-03-05 @ 06:57:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0