God morgon



Denna morgon började visserligen ganska tidigt men förhållande vis lugnt. Skjutsade en nervös Amanda till tandläkaren där hon ska tillbringa nästan hela dan med att ta bort rälsen och prova ut nån annan variant för natten om jag inte minns fel. Felicia sover fortfarande och Robin ( äldsta sonen ) står i duschen han börjar inte förrän 10 i dag. Själv sitter jag och trycker i mej lite frukost här framför datorn , dock inga nybakta scones tyvärr!!
I dag hoppas jag att vi får höra av Bup och även Marre på skolan , Felicia har nämligen slöjd i dag som hon inte vill missa så eftersom hon inte kan gå dit så får vi hoppas att hon kan  låna hem det hon behöver för att göra klart sin träskål!! Håll nu tummarna för att dagen blir lugn och trivsam för oss utan utbrott och bråk ( faan va det tar på krafterna).
Ska försöka hinna med att fixa färdigt all tvätten i dag ( finns kvar sen fjällen eftersom det hela tiden fylls på ) och jag behöver städa ordentligt men just nu känner jag att jag skulle kunna ge vad som helst för att få hem nån annan som tog tag i storstädningen . Jag skulle också behöva börja träna men som mycket annat så får det ge vika när man inte orkar ( och har visserligen fått göra det dom senaste 20 åren hihi ) jag tror att jag skulle behöva nån som sparkar mej i baken och släpar i väg mej för att träna .... hihihi 
Hoppas i alla fall att ni alla får en alldeles fantastisk dag !!!!
kram från mej


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon.Det stämmer att jag ska jobba i kväll så jag passar på att slappa nu..så skönt..dok tvättar jag en tvätt men den är snart klar..Ha en skön måndag.kram kram

2009-03-02 @ 09:36:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en jättefin start på veckan!

2009-03-02 @ 11:36:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kom hit ska jag ge dig en spark i baken! ha ha :o)

2009-03-02 @ 16:19:44
Postat av: annika

Johanna- Jag va ju där nyss ju, hehe Kramar sys

2009-03-02 @ 17:41:52
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0